love it

Jag älskar familjen!! Nu pratar jag inte om min familj(men jag älskar min familj med, såklart!!) Men nu pratar jag om bandet Familjen!! Kan inte sluta lyssna!! love it



Idag ska jag besiktiga min bilen. Men först blir det american pancakes till frukost. Mums, jag är ju ledig idag!! Sen ska jag leta kläder till galan imorgon som jag ska på. Förra galan kom endel i balklänningar. De kollade man ju lite på med en blick, typ vad har de på sig egentligen. Så för mig räcker det med lite finare kläder.
Igår var jag föresten och second hand fynda, hittade rätt mycket. Kanske blir lite bilder sen.
Pys

säsongs start!

Ikväll är ju en riktigt tv kväll, asså shiiit!! Först Familjen annorlunda. Som jag älskar, så jävla glad att det börjar igen. Hoppar typ av glädje. . Alla familjer är ju härliga på olika sätt men den familjen jag gillar bäst tror jag var med i första säsongen. Familjen Cotino-Karlsson. Så jäkla kloka och söta barn så det finns inte. Synd att de inte är med igen. 

Får se om det är någon familj som man fastnar extra för i den här säsongen. I doubt it, inget slår familjen cotino karlsson.


Efter det är ju Spårlöst! Jag kommer tjuta som faan, det gör jag jämt!!

Min kväll det. fem stjärnig


nyår

Som varje nyår så firar vi Sebastian på hans födelsedag hemma hos familjen sjöberg under dagen. Iår fyllde han heela åtta år!! Det var mycket trevligt, härligt sällskap med goda smörgåsar och fika(trots det inte blev någon kalkon med sås så vart det en underbar dag)hihi!
På kvällen firade Mikies och jag nyår själva. Vi har faktiskt års dag på nyår, ett år som förlovade. Vi lagade jäkligt god mat och bara mös hela kvällen.
Blev lite bilder ifrån kalaset hos Sebastian.

RSS 2.0