*

image310
Bästa låten for tha moment: http://www.youtube.com/watch?v=ktUSIJEiOug

he! inte klokt vad man kan hitta på youtube, det är skoj alltså. Som denna är lite rolig, alltså det är ju normalt men i TV!! http://www.youtube.com/watch?v=fRN2ho2tjp0

Det är lördag kväll, jag är less på att göra grejjer för tillfället. så jag spenderar kvällen hemma, all alone. orka orka! hell no. Mikies är ute å ränner, och jag saknar min muffi nu!

Imorgon ska jag iaf på auktion, I just wanna do stuff that I love now! 

Å snart är det partaj för att jag just jag kom till vår "härliga" värld, Uhla säger vi.

Så här är det jag önskar mig:

Symaskin
Snygga armband kanske från pandora i GULD inget jäkla krims krams silver!
Men häftiga second hand armband/örhängen går självklart hem.
Sällskapsresan boxen
Läckra nagellack, bäst med presentkort så jag kan välja färg själv
Tjusigt överkast, hälst från indiska
Strykbräda
Tvättkorg i korgmatrial dårå, inge plast!
En cykel( men jag kanske köper mig en imrorgon på auktion)
Krukblommor
Presentkort i klädaffärer
Ljusstakar som man kan ha långa ljus i(fick massa sånna ljus av farmor, men har inga stakar till det)
Pengar självklart
Lamp skärmar till mina stora guldlampor
Snygga glas
Presentkort på färgning och klippning på Art of hair!
Mixer
Silikondroppar till håret

Sen har jag inte mera vett i huvvet att jag kommer på fler grejjer.

Men kyssar får ni image308

Kommentarer
Postat av: Syster

den sista filmen e inte på riktigt :P ja trode de först oxå... men de finns en längre vertion och då pratar dom om sånt... såååå
dåligt

2007-11-25 @ 21:39:17
Postat av: Lisa

Haha oki :D

2007-11-27 @ 18:53:13
URL: http://frokenoktober.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0