*

image265
Fredag å jag ä så seeg, trist väder med. Sitter å lyssnar på mange schmidts låt - talar ut.
Just i denna låt, låter han precis som Fredrik Lindström programaledare i värsta språket. lyssna vettja. http://youtube.com/watch?v=-x57nqtg_8E

Målaren ringde precis, fixa våran hall på måndag, Yiha!
Hannah å jag var på boxning igår som varje torsdag, verkligen skit kul..blir rejält slut. träna lite imorgon med, skulle gjort det idag vid 12 men orka duscha, Jiises!
Jag skulle lägga in mitt CV förut i datan, men det var något som fattades på vårat word office så jag kunde inte skriva lr nått, å jag fattar inte hur man fixar sånt, så mikiesen får ta å kika på det sen, han lär fatta.

Idag ska jag baka sockerkaka, för imorgon får vi fin fint besök nämligen moster å familj å mikies mamma med.
I veckan kikade Layza å jag på pelle svanslös julkalendern, så himla mysig, har inte tittat klart på den än får göra de snart. Jag gillar fantasi julkalendrar som typ pettson å findus å trolltiderimage264 Fast sunes jul är ju absolut störrt skön. haha.

Mina nya reggae favvosar är klart kapten röd och svenska akademien.
 
image262image263

Pys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0