alla hjärtans dag

Min hjärt dag började med härliga pussar från Mikies. Sen myste länge i sängen med min baby trixi. Jag var ledig idag, så jag städade lite hemma(snakka om att ta med sig jobbet hem). Så var det dags för frukost, för mig blev det världens godaste varmchoklad med grädde ;) å trixi fick lite kattgodis. Sen tänkte jag vara lite mer huslig å bakade muffins. De blev inte så vackra som ni ser på bilden nedan, men man är ju fortfarande nybörjare. Övning ger färdighet.
image371
Ne nu måste jag duscha, måste bli lite fräsch tills middagen med älskling.

image372
-liga pussar från mig

Kommentarer
Postat av: tuttaa

hehe.. sorry, im a lady. fan du vet, jag måste ju spara nu när jag ska flytta.. :) hoppas ni får det mysigt utan världens bäst fia ;) puss

2008-02-16 @ 13:38:31
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se
Postat av: Anonym

jaaa maddo ja :D men hon som har festen då?

2008-02-16 @ 14:39:44
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0