nyköping

Idag hade jag ett ärende till Nyköping, så jag stannde även kvar där och kikade i affärer. Väldigt mysig stad. Fina gamla hus och fint julpyntat. Hade ingen kamera med mig annars hade det varit kul att ta lite statsbilder. För övrigt tyckte jag de hade tråkigt utbud av affärer. Men jag hittade lite saker ändå. Jag har nog faktiskt aldrig varit i Nyköping men jag hittade rätt så bra med min karta jag fick av tjejen på turistbyrån. Hon markerade ut lite bra shopping gator åt mig. På vägen hem från Nyköping åker det om en ny Audi i världens fart. Det brukar jag uppmärksamma när bilar kör om fööör fort. Sen längre bort på vägen så har en polis stannat audin. Man kan ju inte låta bli att bli lite skadeglad då. haha.
 
Lite av de jag köpte.





p.s imorgon fyller jag 22

AF

Kommentarer
Postat av: mami

Grattis på din stora dag våran anna

vi sjunger hipp hipp hurra för dig i dag...

pussa

2009-12-08 @ 07:36:00
Postat av: moster

Grattis grattis söta Anna

2009-12-08 @ 08:44:30
URL: http://tisenslillasnigel
Postat av: ana 22 år idag

Tack så mycket :D:D PUSSAR

2009-12-08 @ 14:19:26
URL: http://facear.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0