Faan vilket faanskap

Faan jag har inget att göra... Det är lördag kväll lixsom.. Panik! Varför bor inte jag i los angeles?? För jag är en tönt och inte vågar flytta.. nej jag är inte en tönt.. jag vill inte flytta ifrån familjen. Bara om familjen följer med flyttar jag utan att ens hinna blinka.

Vad hände med fridas & mina film & vinkvällar? totally borta.. jag har absolut inget att göra idag. Förra lördagen var jag ute med hannah, det var skit kul.. nästa lördag ska jag med ha så fruktansvärt kul. Då blir det återträff med Hotellbrudarna, så fucking lovely. .

Min garderob skulle behöva en update. . men jag hittar aldrig några kläder som passar på mig. Jag har för konstig kropp, så är det, det är väl bra att jag har insett det. Men jag gör ju faan inget åt det.. så därför får jag skylla mig själv till 1000. fattar inte att man kan klaga så mycket som jag gör, jag borde skämmas. Alltid är det något lixsom.

Läste Carl bildts blogg han skrev ju bl a  om svälltnade barn i världen,  var femte sekund dör ett barn av svällt.
Alla måste faan börja hjälpa till & inte vara så jäkla ego..

Det är som man börjar tjuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0