tingeling tingeling

Idag är det segsöndag faan i mig och jag kikar lite på nyhetsmorgon, tilde är ju rätt härlig. Hon fick ju faktist ihop det med persbrant i oskyldigt dömd, hehe.
Igår blev det melodifestivalen hemma i soffan. Hade varit kul ändå att se det live i mässhallen. Efterfesten hade man ju velat gått på, värstapartyt säkert. Jag tyckte varken Sarahs eller af ugglas låtar var speciellt bra. Jag röstade faktist på lili & sussie, hehe. Men några bra låtar finns det väl i finalen.

Det är något skumt med vårat vatten här, det smakar typ skaldjur! Dö äkligt. Fast det kanske bara är jag som är extra känslig för mika tyckte inte det smaka konstigt.. Men det smaka inte så i fredags. .?  



Idag ägnar jag mina tankar till alla kvinnor som ha kämpat för kvinnans rätt i samhället, för hur vi faktist lever idag. Det är mycket kvar tills vi blir jämställda men vi går framåt på grund av dessa kvinnor. 
Pys på internationella kvinnodagen


Kommentarer
Postat av: Moster Ingela

Pys tebax på kvinnodagen =)

2009-03-08 @ 12:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0