Mera önskningar

Jag önskar mig mysiga tofflor också. Exempelvis dessa som kommer från chilli. (mamma jag vill inte ha dina begagnade :P )

I wish

Denna parfym från Carolina Herrera

Pengar
Presentkort på Indiska
Gamla fina teburkar
Snygga och annorlunda tesilar

BaByliss iPro 230 iCurl
En Guess väska som finns på Lundbergsväskor på Hagebycentrum, hittade dock ingen bild på den

Det är de jag önskar mig just nu, men imorgon kanske det dyker upp något mer jag önskar mig. vem vet.
G´natt tidig morron imorrn.


Helt såld!

Jag är helt såld på Emds jullåt Välkommen hem, lyssna det är verkligen en REPEAT låt!!! Idag blir det lite piffning hemma. Får se vad jag hittar på för kul.
Sen ska jag hämta little baby på dagis. mys!
Kanske träning ikväll kanske inte. får se.
Lägga sig tidigt iaf, det är inte bra med två dagar ledigt, speciellt inte om man inte vaknar av alarmet.

För pullorna är det nog en blandförtjusning, snön. De går in och ut hela tiden, men jag springer gladeligen och öppnar åt dem. För idag är en bra dag.


Vi förra julen. 2009




I lördags fyllde Mamma år


Skogsröj en dag i september


SNOWLAND

Imorse vaknade jag av att Baby skickade mess om att det snöar. Hihi han vet att jag älskar snö.
Så såhär ser det ut just nu i Skärblacka:



RSS 2.0