*

image302
Har precis kikat på att göra en pudel, heel härlig! I svenska filmer så är det den och allt om min buske som jag gillar mäst. Gillar kläderna, färgerna, människorna och ja skulle gärna bo som syskonen i allt om min buske.. härligt! Igår gick jag en härlig promenad, till ingelsta affärerna å tillbaka. köpte hem lite mat å dammsugarpåsar, trist men sant. så tänkte dammsuga lite nu, snart, lr ja sen! 

Boxas idag med får hoppas hannah hinner, hon hade rätt mykke att göra på jobbet sa hon, I cross my fingers.
 
  image298 Min frulle, nyttig vare faktiskt!
image299
efter de lev det en munk, nyttig? Njae knappast!

image300eftet det smågodis, men bara ett par stycken, får så ont i tänderna jag av smågodis. ännu nyttigar? nej tjockalocka!!!!

Pys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0