Amen, din fule faan

Den här veckan har jag; Klagat på min dansbands tokige alkisgubbe till granne på 8onde våningen, träffat lisa endast 2 ggr, börjat jobba kl 5aminte träffat pärona, shoppat skjorta och scarf på secondhand, tränat med hannah(var på tin), lyssnat sönder amy winehouse, bråkat, beställt nytt bankkort(var väl alt på tin det oxså), varit på arbetsförmedlingen, blivit helt trött på skiten,plockat bajs, sökt jobb,
lagat mat(impress haa), passivt rökt varje dag, pussat trixi, åkt spårvagn, SOVIT & fått massa disktrasor-->  sommarfräscht!


Thin lizzy rockar; http://www.youtube.com/watch?v=Unnh0T2Ftro&feature=related 
för några år sen älskade jag den här, har lite kärlek för den än måste jag erkänna. 

Peace


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken fining du har hittat, en fröjd att jobba i köket med en sån i näven =)

2008-03-06 @ 22:45:23
Postat av: Lisa

jag ska åka hem te er o stjäla erat spel :P o kanske katten hahahaha

2008-03-13 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0