hej, tack å förlåt

Yep, that´s the three magic words.

Idag har jag jobbat på NT med världens goaste 50 åring. Hon fyllde det idag så hon hade köpt tårta till alla, fatta hur många det är som jobbar på NT. 6 hela prinsess tårtor blev det å gick åt. jag fick mig allt en bit med men petade bort marsipanen. Så hela dagen var mest soft å på varenda avdelning fick hon presenter, skapligt omtyckt av alla hon var. Hel go!  Så idag har jag bara cleanat lite granna inte så mycket gick bara med i dag för att lära mig stället, för ska jobba där själv imorgon.
Jag funderar på att göra maräng botten med tårta, mums. men då måste jag ju gå ner å köpa lite andra grejjer med. anars gör jag det imorgon, så jäkla sugen nu bara!!

image383

Pys ana

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du får tårta om du kommer hit på lördag, Daniel har kalas men det hoppas jag mamma talat om för dig, ni är välkomna om ni vill =)

2008-03-14 @ 13:40:04
Postat av: Lisa

ja vill ha jordgubbar men dom har ju inte de på offer ICA

2008-03-14 @ 19:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0