choices I need choices

Katt eller Hund: Katt
Kaffe eller Te: Te
Chips eller nötter: Chips
Skinka eller korv: köörv
Rött eller grönt: Rött
Mobil eller mp3: Mobil
Bergochdalbana eller fritt fall: Bergochdalbana
Äpple eller plommon: äpple
Hårspray eller hårgele: Hårspray
Hallon eller jordgubbar: gubbar
Höst eller vinter: vinter
Dvd eller vhs: DVD.
Sjö eller hav: Sjö
Ica eller Konsum: Ica
Ödla eller orm: orm
Sol eller måne: Sol
Skateboard eller inlines: Inlines
Snowboard eller skidor: skidor

yes or no...

Cyklat utan händerna: jo då, i nån sekund
Gråtit en hel natt: ne 1halv möjligtvis
Druckit så du spytt: yes
Åkt vattenskidor: Ne inte än
Åkt rullstol: ja när lisa var på BB snodde jag en rullstol och gled omkring i
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja.
Köpt lösgodis för över 50 kr: haha de med
Haft träningsvärk: yes, det är stört skönt
Önskat att du var det andra könet: hum nae, kanske nån gång 
Velat vara ett djur: Ja många ggr
Tänkt dig en kompis i rosa kanin dräkt: ne hi
Tyckt Harry Potter är bra: Ja det är bra
Hatat choklad: fuck no

Hur...

Svarar du i telefonen: ja det e ana eller hallå, tja faan
Tycker du om gul-bil-leken: haha, bara om man såg bilen först
Mycket pengar har du i plånboken just nu: tomt har alla i jackfickan at the moment
Mycket är klockan: 3:20 pm
Många kontakter har du på msn: 25, precis lagom
Spenderar du en regnig dag bäst: under mitt paraply eller är hemma och myser

Vad...

Tänker du på just nu: träning eller inte?
Tycker du om sushi: har aldrig smakat
Älskar du just nu: att jag känner mig säker i körandet
Åt du sist: lunch med mamma, kycklingspett med klyftpotatis & tzatziki
Drack du sist: vatten
Gjorde du för 5½ timmar sen: övningskörde med mammsen
Är din originalfärg på håret: lite ljusbrun tror jag, när jag var liten hade jag lite gyllenehår
Behöver du just nu: en pusharpåare

Varför...

Heter du det du heter: för pappa & mamma tycker om det, så hette min gammelmormor Anna-lisa. Så Anna & lisa fick vi heta. 
Valde du att ha på dig kläderna du har på dig idag: Myskläder som alltid, leggings tröja och stickat


Kommentarer
Postat av: tuttaa

uuuuuhhhhh nice blogg då anna. har du lärt dig hur man gör nu?

2008-11-06 @ 19:34:51
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0