endast tomten är vaken

ok min jul den var kul. Härliga människor, fina presenter, god mat och massor med snö. vad mer kan man begära!?
Det har varit väldigt skönt med lite juledigt, hela 4 dagar ledigt. Men nu är det måndag igen. Då är det dags att jobba. Idag var det lite rörigt på jobbet, inte kul att börja veckan så men det gick bra ändå. Resten av dagen ska jag göra lite vardagsysslor hemma, sen ska jag in till stan möta mika. Vi ska titta på klinkers. Snart börjar renoveringen av vårat badrum. Inte fy skam det!



Avslutar med en juldikt;
Min jul den ska vara kul.
min jul den får inte vara ful.
Som påsken, den är gul
Ska min jul vara kul.
Och snön den ska vara vit.
Är den gul har någon pinkat på den.
Kanske en hund

AF

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är nanna

2009-12-28 @ 23:36:10
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0