She´s a lady

I say Hallelujah!! 2009, det är nytt år med massa nya möjligheter.. Glimtar tillbaka på 2008;
*2008 firades in under en lugn middag med mange & linda
*Höll absolut inte något av mina nyårslöften
*Fick en ny medlem i familjen, Trixi
*Sommarjobba som receptionist
*Gick inte ner ett endaste litet kilo
*Lärt mig köra bil (körkort förväntas under 2009)
*Morfar lämnade oss, rip.
*Köpt radhus med Mikies
*Flyttat tillbaka till Blacka
*Varit på min allra första julfest med jobbet

2009 firades in med Mikies, pappa, mamma & mormor.  Jag började året med att bli sjuk.. men nu är jag på bättringsvägen. Sen har jag inte hållt mina nyårslöften, men det är så de ska va..

Så Mikies och jag har alltså gjort oss hemma stadga i vårat nya hus. Sovrummet är renoverat och klart i stort sett.. 
Ett rum klart, bara 5 kvar ;) 
Vi fick internet igår med, vi har inte haft det på dryga 2 månader.. nu blire skriverier av

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0