black n white

 

Den här veckan har jag jobbat på mitt gamla ställe Greby. Men imorgon blir det inget, synd de. Så imorgon är jag ledig. Om de inte ringer vid halv 6 am. Vore ju trevligt att jobba lite. Lite sällsynt med jobb nu för tiden för min del. Men det blir jobb på lördag iaf. Senare idag ska jag på styrelsemöte, undrar vad de blir för tjafs den här gången. haha. Men det är inte jag som tjafsar jag sitter och lyssnar då och skrattar inombords. haha. Endel grejer kan man inte låta bli att skratta åt.
Så tänkte jag pyssla lite hemma. Snart advent och min födelsedag. Så ska kika på lite kläder med, jag ska ju på ISS-gala imorgon med jobbet. det ska bli kul hoppas vi får god mat och julmust. Trevligt sällskap vet jag ju att det blir.


AF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0