Felicias födelsedag

♥GRATTIS TILL MIN SYSTERDOTTER FELICIA♥

Idag fyller feliz 4 år. Hoppas hon får mycket fina presenter♥ Blir kalas imorgon, och det blir tårta med grädde, det du!  Det råder strejk på Billerud just nu. Sjukt att de inte går med på förhandligarna redan nu. de måste ju ändå göra det i längden, så varför kan de inte göra det innan strejken!?
Och så händer det här med askmolnet med. Får se om det håller på imorgon med, för imorgon ska några jag känner åka utomlands. Så himla tråkig tajming att det händer just då. Men jag tror det kommer hålla på ettag. De har ju gått ut med ytterligare 48 timmar till!

well time will tell.

Nu ska jag äta frukost. mmm. .bagels




Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis på pluttan vi ska dit på söndag

2010-04-16 @ 10:51:24
URL: http://tisenslillasnigel
Postat av: Annelie

Grattis på pluttan vi ska dit på söndag

2010-04-16 @ 10:57:11
URL: http://tisenslillasnigel
Postat av: Annelie

Vart ska han då då

2010-04-16 @ 15:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0