guld & glimmer

Det vart ingen utlandsresa för mina vänner som skulle åkt i lördags. .tråk. Hörde förut på nyheterna att den andra mycket mycket mycket större vulkanen höll på att vakna till liv nu. Hur ska det sluta??

Jo jag tänkte städa lilla huset idag, så jag letade bra städmusik nyss så kom jag att tänka på ett raggaeband som jag hittade i högstadiet tror jag, 2003 eller nått. Jag kom inte ihåg vad de hette. nått med gold eller zion. Men så kom jag ihåg något med lion också och tadda jag hitta dem. Älskade youtube!

LION DUB - RUNNING FOR GOLD
Lyssa och älska!!!


Nu ska jag städa. fasen att de inte finns på spotify.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Gullis, jag hör av mig o se om vi kan ses nästa vecka hos mormor o kolla mitt HÅR O HÅRUPPSÄTTNING

till bröllopet. Vill du än eller? Hur ska jag sminka mig då då, HJÄLP!!!!!!!



PUSS

2010-04-22 @ 22:06:03
URL: http://tisenslillasnigel
Postat av: Fakie

tack för din röst :)

2010-04-22 @ 22:08:30
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0