Dan före nåns födelsedag

Idag är jag helt röd i fejjan. . Satt ute hemma hos mamma och pappa igår, och jag blev helt solbränd. inget snyggt alls. Bara för att jag ska va duktig och inte sola solarium så får jag väl hudcancer. Idag har vi inget varmvatten fram till kl 14. Men jag ska nog ändå bara vara ute i trädgården och piffa. Det blir nog ett och annat lager med solkräm i ansiktet med.  
Nu är våren och snart sommaren här då är det dags att plocka fram my favourites. Jag gillar verkligen peds(som så syns på bilden). Jag gillar de röda lite extra mycket iår faktiskt. Jag har svarta med men de är alldeles för slitna från förra året så de åker i soppåsen.

I like it pyss

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag gillar de blå på dig vet inte varför

men det är DU!

Fin färg på de röda men själv vill ju jag ha ROSA.

Hi hi hi

Puss o hej

2010-04-15 @ 22:43:41
URL: http://tisenslillasnigel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0