Let it (not to)snow

Fy vilket väder vi har fått. Verkligen snöoväder. Jag fastnade med bilen förut också och satt fast ettag, men det kom grabbar och hjälpte mig loss. tusen tack för de!!! Ikväll har jag egentligen vilodag från träningen men jag ska följa med Lisa och simma idag, känner jag behöver det efter all belastning av skottning. Och 3 har ju störningar i deras nät det är många som inte kan ringa. Fast min funkar iaf som tur e. Men inte Mikas haha. har inte funkat på hela dagen. 

Nej nu ska jag leta efter min bikini.. tänk om det ändå var sommar. 
 

AF

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det du gumman det vore inte dumt längtar

2010-02-03 @ 22:29:28
URL: http://tisenslillasnigel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0