she blew it

Gaah idag har jag jobbat lite. tog ettag att skrapa bilen, men jag kom till jobbet till slut. Nu precis har jag haft en telefonintervju, fy h*lvete vad jag sumpa den chansen..... jag blowat verkligen. har ju aldrig haft en telefonintervju förut. inte så många riktiga intervjuer heller för den delen. det blir aldrig som man tänkt sig. Jaa jag ska iaf till min coach idag, då ska jag allt beklaga mig för henne om mitt fasansfulla samtal. behöver lite creed nu, hon brukar alltid säga att jag e så bra.  

Innan jag ska träffa henne har jag lite ärenden i city. så nu ska jag fixa mig lite. HEJ DÅ


Kommentarer
Postat av: tutt

oh yeah! inflyttningsfest ev. den 6:e mars. DU MÅSTE KOMMA! schyrra baaaaaaabe!

2010-02-22 @ 13:32:47
Postat av: mami

du är bäst min söta tjej får du inte jobbet så går dom miste om en duktig trevlig o söt service tjej och får inte mycket folk till nästa år när inte du är där o kan charma folk med ditt leende...stå på dig det kommer något bättre ska du se min vän om det inte blir något napp nu. pussa

2010-02-22 @ 16:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0