Champgne lunch

Idag är jag ledig. Började dagen med att skjutsa in Mikies till jobbet och sedan dess har jag varit vaken. Och det är svinkallt här hemma ändå står värmen på högsta. BURR!! Men jag borde börja plocka här hemma. byta ut julen mot våren, började smått igår. så då blir man lite varmare iaf. 
    Nu har vi beställt kakel och klinkers till badrummet. Snart börjar renoveringen. Måste köpa ny garderob till mig innan. . för vi ska ta bort mina garderober som jag har nu och bygga ut badrummet.


frost yourselves

Kommentarer
Postat av: Moster

O ett större badrum låter ju inte helt fel, och en "ny garderob" med "nya" kläder I ixå !!!!

2010-01-14 @ 23:21:04
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/
Postat av: anna

annelie: ja nya kläder skulle inte sitta helt fel :D Men först ny kropp sen nya kläder ;=)

2010-01-18 @ 15:29:04
URL: http://facear.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0