piña colada



Lördagen började tidigt för mig kl 06 befann jag mig på jobbet fixade frukost till hungriga gäster sen när jag sluta vid 12 åkte jag direkt till mitt andra jobb, så jäkla varmt det var i lördags så det var bara hem och duscha efteråt!!! Sen vart det grillat hemma hos Verra & Jossi. sen drog vi och spela aqua golf, riktigt kul är det. Jag måste bröja golfa faan. Efter det dumpa Verra och jag grabbarna och drog på krogen. Blev en och annan cider och dansande bland alla glada och svettiga. Var förövrigt lill reunion på hotellklassen. Sandra Jessica och emelie var oxså ute, very nice. 

På söndag var vi alla lite slitna så vi åkte till Sandviken för att sola och bada. Hur skönt som helst, älskar sommaren!
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0