fuck´em

Idag hade jag satt upp tvättid kl 12, eftersom jag inte fick något jobb idag så gick jag upp vid 7 och tänkte börja tvätta istället men så klart är det någon som satt upp sig på en kortistvätt nu på morgonen. Tråk. måste jag vänta tills kl ska bli 12. Nu är det inte så långt kvar. Idag blir det att piffa lite hemma, sen ikväll blir det invigning av våran grill, hoppas jag.
     Imorgon är det röd dag, jag är ledig. Då ska jag nog på kalas hos min mormor som fyller år. Sen har jag lovat hjälpa pappa att ta bort ALLA deras gamla tegelpannor som står på tomten, från när de bytte tak på huset. Det står en skitstor container utanför deras hus just nu och väntar på att bli proppfull. haha. Det är bra träning med. På tal om träning så var det ju tisdag igår då är det ju alltid skivstång på mitt schema. Och igår lade jag på extra mycket vikt. fasen vad det känns idag. mest i min högra arm som jag är mycket svagare i än vänstern. Jag är ju vänsterhänt liksom.  

Nytt för iår i min trädgård; Rabarber. Jag bjuder på paj i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0