Autumn

Ojooj. . här har det inte hänt mycket på ettag. Så kan det vara när man är en busy woman. Just nu är det fotboll som gäller. Sverige - San Marino 5-0!!!! Jag tippar att det blir 6-0. Annars är det höst nu. Mys som faan men kallt som faan. Det är dags att byta sommarkläderna mot höstkläderna nu i garderob. Det tar väl en stund det! Måste verkligen stor städa i min garderob. Nästa prio.
Näe ikväll händer det i så mycket mer, äta kvällsmat! Jag kom på nu att jag inte ätit sen halv 4 idag. nu är kl 10 liksom! Ska gå och lägga mig snart med, ska ju upp tidigt och arbeta imorgon. Nu står det 6-0 i fotbollen!! Var det jag sa det blev 6-0!

nu blir det kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0