saturdaylove

I torsdags var ja med min mamma och mormor på Ulrika marknad, det var verkligen den bästa marknaden jag gott på. Det tyckte även mamma och mormor, vi handlade massor med saker. Det var lite rörigt med alla gångar och så, men vi hade riktigt roligt. Åt även årets sista mjukglass, jag tror faktist inte det blir väder för mer mjukglass iår. Nu på morgonen har jag jobbat på Iss, så jag är faktist ledig resten av dagen, belive it or not!  Det bir bio med Lisa och Felicia. Vi ska se Lillafee!! Den är förhoppningsvis inte lika läskig som toy story 3 var. Felicia tycker säkert den är jätte bra, hon har pratat om den sedan vi såg toy story.

Nu ska mika och jag åka en sväng till hans pappa och hälsa på.

Mina wedges, endast 2 veckor gamla


Kommentarer
Postat av: Moster

Ooooooo har du sånna vill jag mä ha ju ju Kosta dom då o vart i från?

2010-09-11 @ 16:07:44
URL: http://tisenslillasnigel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0