smoothies

Denna dag har inte varit speciellt händelserik. Åkte till jobbet imorse för att förberedda frukosten för imorgon och städade även i mitt frukostskåp, det vart bara en kortis på jobbet. Efter det vart det mysfrulle hemma. Sen träffade jag Lisa och Felicia en stund. Så vart det lite matlagning tills Mika kom hem. Idag var det ju min tur att laga mat, vart inget fancy direkt. Spagetti och korv. Sen gjorde mika och jag smoothies. De smakade mums!! Får se vad resten av kvällen bjuder på för trevligheter.


Blåbär,hallon och jordgubbs smoothie.

Kommentarer
Postat av: Annelie

De ser super goda ut helt klart.

Häres om te partyt då.

2010-09-14 @ 21:37:23
URL: http://tisenslillasnigel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0