Bomans

oj oj oj vad jag är dålig på att blogga, men idag kände jag för att skriva lite faktiskt. Just nu befinner jag mig i soffan, lyssnar på Familjen!! och väntar på att tvätten ska bli klar. Imorse var jag och träna på gymmet kl tjugo över sex!! Jäkligt härligt, det var bara jag och en till där då. Men sista halvtimmen jag körde var jag själv. Skulle gärna träna varje morgon så där men gymmet öppnar inte förens kl sex och då börjar jag jobba. Men glad att jag kan göra så nån dag iaf.
           I måndags så åkte jag och några jobbarkompisar till Bomanshotell i Trosa, vi skulle sova där en natt. Har aldrig sätt något liknande hotell. Var verkligen ett hotell i min stil. Inget hotellrum var likt det andra. I korridoren utanför våra hotellrum, var det leopardmönsrad heltäckningsmatta. det var så grymt hotellet. Vi åt trerätters och drack lite vin till maten. Sen bada vi i deras utomhusbubbelpool vart en och annan dricka då med. Sen vart det badkarsparty i en av svitena, där tömdes minibaren. Så jag var lite smått bakis i igår. Det kändes när det var dags för skivstång på kvällen. fy fa*n bakis på en tisdag lixsom. Vart inte så mycket bilder, tyvärr. Men några vart det ju iaf.
 
Mitt rum


en annans rum. sviten vi parta i.

ett annat rum.


ana påväg till miggagen på hotellet.

Kommentarer
Postat av: moster

Oooooooo vad avis jag är skulle absolut vilja byta arbete med dig. Att få uppleva sådana miljöer oj oj.

Det är klart att jag fixar dina naglar någon gång.

Första gången gratis nu när jag lär mig, men sen behöver jag nog ta en slant för att kunna inhandla mer matrial.

2011-02-09 @ 23:17:46
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/
Postat av: mamma

Mycket fin upplevelse kan jag tänka mig att du hade häfftigt o ha så olika på rummen ni njöt o drack hoppas jag pussa

2011-02-11 @ 22:07:48
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/
Postat av: Ingela

Där är det ju så underbart härligt, jättefint ställe och god mat =)

2011-02-12 @ 15:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0