Brandövning

Idag hade vi Brand och Utrymmningsövning på jobbet. Väldigt bra och nyttigt. Speciellt utrymmningsövningen, det kan man aldrig ha för lite övningar på. Väldigt viktiga saker att kunna ifall det skulle hända något. Eftersom vi jobbar på hotell känns det extra viktigt att veta hur man går tillväga. Här är jag in action när vi fick prova på att släcka !


Så idag har det varit en väldigt lärorik dag på jobbet. Plus att jag ätit en av världens goaste maträtter som vi brukar servera på just måndagar när jag annars är ledig; Pasta Carbonara ! Så jäkla gott, mums !
Men nu snart är det dags för lite träning In shape/mage står på schemat !

Pys Ana
P.s snart fyller jag år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0