"Han har iaf en verktygslåda :D"


Så himla söt unge ! Hoppas det kommer en ny säsong av Familjen annorlunda snart, borde sändas isåfall i början av nästa år, typ mars !!
Imorse var jag en sväng på gymmet, var helt själv ettag sen kom det två styckna till. Men det var jätte skönt att vara helt själv. Sen har det varit en jätte seg och rätt tråkig söndag, regn och regn och regn ! Man får se till att pigga upp sig lite med såndana här klipp, vissa är ju så roliga att man verkligen inte kan sluta skratta.
Resten av kvällen händer inte så mycket, sega och så ska jag på möte hoppas det serveras massa go´ frukt till. Mums !
Imorgon är jag egentligen ledig från jobbet, men då har vi brandövning och personalmöte efter det. Rätt viktigt med brandövningar när man jobbar på hotell, vi hade det inte för så länge sedan men det är bara bra att vi har det ofta tycker jag. 
Nu ska jag leta efter mera roliga klipp ! Puss Ana
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0