Jul jul jul

Jahaja.... Idag börjar vi med julbord på jobbet, så himla kul !! Vi har julbord till den 21/22 december i stort sett varje dag till dess! Jag ska jobba två julbord med, det ska bli himla skoj. Jag får ju inte glömma vi har ju faktiskt två premiärer på jobbet idag. Julbord och så har vi ny leverantör på frukostbrödet som började leverera idag!

Här kommer lite som jag önskar mig i present när jag fyller den 8 december(det går inte att tjata för mycket om detta;);
•Rockring med vikt 1,5kg från Casall
•Mysiga vintriga sockar/tofflor (ex röda med vita snöflingor motiv etc)
•Års prenumeration på Drömhen och trädgård
•Fina juliga förkläden


Kommer mer önskningar :)
Pussas Ana


Kommentarer
Postat av: Moster

Jasså så du har mys med mamma o pappa.

2011-12-19 @ 23:43:42
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0