God feeling

Idag vaknade jag tidigt, skjutsade in Mikies till jobbet så var jag och köpte frukost på maxi i stan kl 07. Så åkte hem och käkade lite frulle, sen var det bara att göra sig iordning för att åkta in till stan med Lisa som ville shoppa kläder. Jag har även besiktigat bilen som jag fick ombesiktning på! Inte mer med det, bilen ska bli så bra och fin så!! Snart ska Lisa och jag på Afro. Jag fick en plats tidigare idag efter att ha legat på sjätte reserv, det är bra!
Här är bild på vad jag köpte idag på stan. Nya snygga träningsbyxor som blir invigda idag. Världens bästa film hittade jag med, Stolthet och fördomar. Älskar den filmen!! Köpte boken Elsas Mode, jag har inte velat läsa den innan, men efter att ha sett serien på tv3play så måste jag bara börja läsa de böckerna. Köpte ett jätte fint lila ljus med, hur snyggt är inte det ljuset liksom. Bra budskap med.
Nu är det bäst jag byter om till afron.
Big kiss.


Kommentarer
Postat av: mamma

så mysigt ljus hoppas lovet kommer fram när du tänder det puss.

2012-01-24 @ 07:56:03
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/
Postat av: Moster

Tack för "kakorna" i går. De var kalas goda. Vd ska jag betala???

2012-02-19 @ 23:40:40
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0