Helg

Vaknade imorse av att Mika ställt sin klocka, på typ kl 5.
Jag - Ska jag stänga av den?
Mikies - Mmm...
Jag - Då gör jag det
Mikies - Nej du kan inte stänga av den måste ha den på snooze annars kommer jag inte upp ju.
Jag - Varför ska du gå upp nu för ?
Mikies - Jag ska ju jobba
Jag - Mikies det är faktiskt söndag idag.
Mikies - Va, nej det är ju måndag.

Mikies var helt hundra på att det var måndag. Sen vart han as glad att det bara var Söndag. Fick vi sova en stund till!
För att summera helgen lite så var jag på personalfest med VF gänget i fredags. Först träffades vi några på förfest sen åkte vi till Hugo och bowla, hade skitkul! Så tog vi en drink på bishop sen gick vi tillbaka till Hugo, men några av oss var under 21 så vi gick till Puls! Där hade vi ännu mera kul, dansa som galningar. När VF är ute då är vi ute, Woow!!! Sen har det varit en seg helg. Jossan var här på en fika förut idag och hämtade sina kort. Vi pratade på som vanligt <3
Så nu ska jag iväg till mina föräldrar de bjuder på paj. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0