Lill lördag

Igår hade jag en dejt med Jossan. Vi bowla och var på nattklubb(?). Vi hade det faan så underbart. Jossan slog mig med 100 poäng!! Ja, jag är inte den bästa på att bowla för det mesta hamna jag i rännan men jag gjorde allt tre trike'ar! Sen dansade vi och drack massa cider. Så jag är något seg idag.
Men imorgon blir det med bowling och krogen men då är det personal fest!!
Taggad som faan! Måste titta på vad jag ska ha på mig bara. Kanske blir en stan runda imorgon.
Bild från min Iphone därför inte den bästa kvalitén.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Puss från moster

Friskis drar i gång Måndag den 16/1

2012-01-07 @ 23:39:21
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0